domingo, 24 de marzo de 2013

Encants Vells

Ja fa molts anys que el meu pare em portava als encants vells per mirar i comprar de vegades alguna cosa o alguna joguina. 
Tinc que reconèixer que a mi no m'agradava especialment, però ara en canvi alguns dissabtes tornen a tenir aquesta rutina que he tornat a recuperar.
Ja no és com fa uns anys, com fa uns 18 anys, quan la Sra Vinyals va comprar 83 fotografies d'Agustí Centelles i les va guardar en un àlbum, sense saber de qui eren, només que eren fotografies de la Guerra Civil i per això les va comprar. . .  16 anys més tard si que es van saber valorar . . . i un "tresor" va desempolsar.
Però el tema de les fotografies segueix, i segueixen moltes "fotos orfes" a les parades dels Encants,  que tenen anotacions, imatges i històries que em fascinen. 
Estan totes al terra. . . trossos de vides que ja no tenen ningú que las vulgui mirar,  qui sap quines històries ens podríen explicar . . .
Al final no he comprat cap . . . el seu "amo" i jo no hem trobat el preu adequat. 
Un altre dia ho tornaré a intentar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario