sábado, 30 de junio de 2012

Joid'art

Les petites coses . . .per a mi, són les que més valor tenen.
Fa uns mesos una empresa familiar catalana va impulsar un concurs per a petits creadors, per a crear amb un dibuix una petita joia.
Com ja sabeu,  m'agrada participar en alguns concursos. . . i al petit de casa també, així que es va posar mans a la obra per fer un dibuix on sortíssim els dos.
Doncs aquí el teniu, fet realitat !
Gràcies a Joid'art portaré un dibuix del petit creador que més m'estimo, en una petita joia . . . tot un luxe!
Me la miro i em fa. . . Feliç !


4 comentarios:

  1. Ostres Maite! Però quina bona idea!
    Ja veig que a casa teva hi ha més d'un artista ;)

    M'encanta!

    ResponderEliminar
  2. ja, ja, ja. . . a casa no parem : )
    I de tant en tant, tenim una recompensa . . .
    Aquesta és molt maca !
    Gràcies !

    ResponderEliminar
  3. Les teves publicacions sempre em fan somriure...

    ResponderEliminar
  4. Moltes gràcies, David
    Aquest és un dels objectius que més m'agrada d'aquest blog, que serveixi per comunicar també, alguna emoció . . .
    Una abraçada !

    ResponderEliminar